Uppryckning

Efter en normal semestersovmorgon och lite halvseg morgon tog jag mig ordentligt i kragen.
Började med att fara o handla lite så vi klarar oss några dagar.. Upptäckte att den dagen det bara är jag och maken bosatta här kommer matnotan bli obefintlig om man jämför med vad den är i vanliga fall.
 
Hemkommen igen och med maten undanplockad slängde jag igång en tvättmaskin sen laddade jag ner RunKeeper till mobilen, klev i joggingskorna och gav mig iväg tillsammans med Selma. Kan jag inte få pepp irl så finns det ju andra alternativ :)
 
Appen RunKeeper har förinställningar för en hel hög sporter såsom cykling, gång, skidor mm.
RunKeeper använder sig av gps för att mäta ut var någonstans jag har gått, sprungit eller vad jag nu gjort. Tillsammans med koordinater utritade som en vanlig bana på en karta ger positioneringen även tillgång till höjddata och liknande. Av infon man får kan man se i vilka partier man rör sig som snabbast och liknande. Givetvis finns även en kalorimätare också. KUL :)
 
Jag kan i alla fall stoltsera med att min kondis är betydligt bättre än Selmas.. haha..
 
Ytterdörren är färdigmålad och jag är nöjd med resultatet. Nu får den snällt vänta ute i stallet tills maken har tid o lust att byta.
 
Puss
 
   
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Jag är en av alla unika som efter en skitsjukdom nu bygger upp min raserade tillvaro.. Välkommen att kika in i min vardag..




RSS 2.0