Stöld

Stal denna från dottern, ett kul tidsfördriv..
 
1. Hur gammal är du om fem år?
Oh, nej.. gillar inte åldersfrågor eftersom jag alltid måste räkna från mitt födelseår o framåt.. hmm om 5 år är det 2017.. och från 1965 till 2017 är det 52.. OH FY FAAAN :(

2. Vem var den sista du träffade?
Maken

3. Hur lång är du?
162,5 cm (observera den viktiga halva också)

4. Vilken var den senaste film du sett?
En film maken hyrde som var så värdelös att jag t.o.m glömt handlingen

5. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Gifta

6. Vilken ögonfärg har du?
Blå-Gröna

7. Vad skrämde dig som barn?
Källargubben

8. Vem fick dig att skratta senast?
Dottern, när jag läste hennes lista :)

9. Har du en stationär eller bärbar dator?
Bärbar

10. Vilken är din favoritglass?
Nougat Gräddglass

11. Vad dricker du till frukost?
Den enda goda koppen kaffe.. sen smakar det päckel.

12. Vill du ha barn?
Har tre så frågan kommer för sent

13. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska

14. Mest nöjd med?
Modet

15. Minst nöjd med?
Min sociala förmåga

16. När vaknade du idag?
Strax före 8 men låg kvar en stund till

17. Har du någon piercing?
Helix och örsnibb

18. Vilka är dina bästa vänner?
Har egentligen bara en.. Lotta

19. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Inga egentligen, det blir sporadiskt..

20. Vad ska du göra när du har svarat klart på alla frågor?
Äta glass och varma jordgubbar


Kommentarer
Postat av: Lotta

Men nu blir jag ju generad....och smickrad :)

2012-07-17 @ 22:09:12
Postat av: sanna

din piercing i näsan då??? >:(((((( :P ;)

Svar: ja just det.. glömde den :)
Marie

2012-07-20 @ 13:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Jag är en av alla unika som efter en skitsjukdom nu bygger upp min raserade tillvaro.. Välkommen att kika in i min vardag..




RSS 2.0