SemesterRegn

Första semesterdagen och vädret är verkligen riktigt piss. Kikade på prognosen igår och det ser inte ut att bli bättre. Kunde lika gärna jobbat men får väl försöka göra det bästa.
 
Jag har ridit Nicci inatt, och Spirre var också hemma. Ibland känns livet så tomt, ytligt och innehållslöst sen dom försvann, mina älskade pållar.
Gräset som växer runt den döda fläcken antar formen av en pålle allt mer..

Strax efter 06.00 vaknade jag med ett ryck, satte mig spikrakt i sängen.. telefon :( Lyckades i alla fall somna om en stund till men nu är jag uppe och planlägger dagen. Det blir en sväng till Mafors för att köpa slippapper och färg. Vi köpte en jättefin ytterdörr i fredags, en dörr som passar huset perfekt och den tänkte jag ge mig på idag.
 
Puss


Kommentarer
Postat av: Kicki

Nää det är ju inte mycket till semesterväder :( hoppas i alla fall att det blir bättre snart.

Tomt utan pållarna är det verkligen men man vänjer sig nog med tiden.

Här blir det en lugn dag, tror jag *fniss* no plans, funkar bäst då...
Kramis o lycka till med dörren <3

2012-07-09 @ 09:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Jag är en av alla unika som efter en skitsjukdom nu bygger upp min raserade tillvaro.. Välkommen att kika in i min vardag..




RSS 2.0