Kortsemester

Kan man kanske inte kalle det, egentligen... jag som inte är så förtjust i att sitta o kuska runt i en bil, men vad gör man inte för sina avkommor :)
Vi åkte hemifrån när vi ätit frukost och klivit i kläderna. Resan flöt på bra, vi stannade till efter Gysingeleden för en kort pink- och fikapaus. Jag hade bestämt med Lotta att vi skulle titta in och heja på Kenny ifall tiden räckte till och det ansåg jag att den gjorde så nästa stopp blev i Köping. Gud va rar han är min lille Kennyvän ♥. Ska jag nån gång skaffa nya pållar så blir det minisar. Såna underbara små varelser.
 
 
Efter att ha klappat om Kenny och pratat lite med Lotta for vi vidare mot Eskilstuna. Kring 4-tiden checkade vi in på hotell Eskilstuna sen sökte vi oss ner mot centrum i jakt på mat. Ett Kebabhak fick utfodra våra hungriga magar. Mätt i magen tog vi sen en planlös promenad innan vi sökte upp Niklas föräldrar.
 
Eskilstuna Stad
 
Hos Eva-Lena och Lars-Åke fikade vi och sen drog vi allihop ut på stan. Härligt att bli guidad runt av människor som känner staden. Det blev en riktigt trevlig vandring :)
 
Vid 9-tiden var vi åter på hotellet och själv däckade jag ganska snabbt och sov sen som en prinsessa hela natten.
 
Frukostbuffén på hotellet ger jag inte mycket för.. urk..
 
Hotell Eskilstuna
 
Vid halv 12-tiden påbörjades resan hemåt, nu med dotter och pojkvännen i baksätet. Vi var hemma vid 4-tiden och då kan jag lova det var skönt med en härlig prommis runt över norrsidan i sällskap med Selma.
 
Puss


Kommentarer
Postat av: Kicki

Eskilstuna är en fin stad. Jag har anor från den staden på min farfars sida :)
Som liten var jag ofta på Parken Zoo med min farmor o farfar.
Kul att du hann med att gosa lite med Kenny, den lille sötnosen.
Kram

2012-07-23 @ 08:35:45
URL: http://kicki.larsson.dinstudio.se
Postat av: papa

Var Perssons pack bra??

2012-07-23 @ 20:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Jag är en av alla unika som efter en skitsjukdom nu bygger upp min raserade tillvaro.. Välkommen att kika in i min vardag..




RSS 2.0