Holmsjön

Drog ju iväg till Holmsjön där Göran och Yvonne har sin stuga. Det är så fantastiskt vackert där uppe och jag blir bara sååå övertygad om att det är vid vatten jag ska bo. Hur som helst.. Vi drog iväg igår förmiddag efter morgonbestyren och min lilla prommis. Selma dumpade vi i Lucksta hos mor och far.
Dagen och kvällen blev precis som jag trodde.. väldigt trevlig. Plöjde ganska många samtalsämnen och skrattade gott emellanåt.
 
Underbar vy
Känner friden
 
 
Fantastiskt vackert när solen gick ner
 
Natten har inte gett mig så mycket sömn jag hade önskat.. kombinationen snarkande make och superpinknödig är inte bra. Jag var alldelse för trött för att masa mig ur sängen och gå in i huset där toan fanns, dessutom visste jag inte om det var öppet.. och att kasta kuddar på maken gick också bort eftersom det bara skulle hjälpt för 5 sek och dessutom skulle jag blivit kuddlös och hade måstat kliva upp för den skull.. Nä, får försöka sova ordentligt i natt istället.
 
Hemkommen igen har det inte hänt så mycket. Jag och Selma tog en prommis på ca 4 km. Riktigt skönt!!
För första gången i år kunde vi också sitta ute och käka middag..jojo.. hoppas det håller sig några dagar nu.
 
Puss


Kommentarer
Postat av: Kicki

Halloj!
Jo jag hoppas också att vädret håller i sig några dagar. Här är det sol just nu och +15 grader. Jättefina foton från Holmsjön :)
Kram

2012-07-20 @ 09:09:45
URL: http://kicki.larsson.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Jag är en av alla unika som efter en skitsjukdom nu bygger upp min raserade tillvaro.. Välkommen att kika in i min vardag..




RSS 2.0