Hjortron med ryggvärk

Mellansonen fyller 20 idag.. herregud, han är snart ikapp :)
 
Maken och jag tog en tur för att kika efter fler hjortron och vi fick ihop ca 2 liter. Vi har nyss slaskat i oss en del av dom, varma tillsammans med glass.. Gott :)
Dessvärre tog ryggen riktigt med stryk under plockningen. Ont och stel precis i svanken och ser säkert inte riktigt navlad ut när jag försöker röra mig framåt.
 
Annars har det inte hänt så mycket idag. Jag ska strax slänga ner lite ombyte att ta med i morgon när vi drar till Skellefteå.
 
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Jag är en av alla unika som efter en skitsjukdom nu bygger upp min raserade tillvaro.. Välkommen att kika in i min vardag..




RSS 2.0