BodyArt.. sittning 1

Jo, vi drog hemifrån vid 9-tiden i morse för vi skulle först in på ICA och köpa blöjor och gröt. Nähä.. den tiden är förbi (tack o lov). Idag skulle jag aldrig palla bo med småbarn, det är fullt tillräckligt med stora barn. Inget ont menat med det.. jag älskar mina barn över allt annat och kunde jag skulle jag plocka ner månen och dela den på tre till dom (vad dom nu ska med den till?).. Jaja, åter till saken..
 
Köpte blöjor och gröt och sen bar det iväg mot staden. Själv hade jag ju bokat tid för tatueringen och maken hade diverse ärenden att sysselsätta sig med, dock inte tillräckligt med ärenden skulle det visa sig.
 
En något försenad tatuerarkille visade mig vad han skissat och vi pratade ihop oss om motivet sen satte själva arbetet igång. Eftersom motivet täcker hela min överarm bestämdes att det blir två sittningar.. hur det än är så suger det verkligen musten ur en. Det tog honom 4 timmar att göra konturerna och bakgrundsskuggningen..pust. Själva färgläggningen blir vid nästa sittning (om 10 dagar).
 
Hemkommen och vrålhungrig slängde jag snabbt i mig nåt och sen däckade jag i soffan där jag nu befinner mig. Värsta frossan attackerade mig, förmodligen biverkningar efter kroppens dolda ansträngning idag.
 
Puss
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Jag är en av alla unika som efter en skitsjukdom nu bygger upp min raserade tillvaro.. Välkommen att kika in i min vardag..




RSS 2.0