4:e semesterdan

Och regnet fortsätter hälla ner. Det är svårt att hålla bitterheten på avstånd :(
 
Gårdagens frossa gav med sig efter nån timme och jag blev mitt vanliga jag igen. Googlade lite och fann att det är väldigt vanligt med "feberfrossa" efter en lång sittning hos tatuerare.
 
Idag har jag sålt lite mer av pållarnas grejer och snart är stallet så gott som tomt.
Jag har också slipat dörren lite lätt och penslat ett sista tunnt lager färg. Förhoppningsvis kan jag gå lös med den gröna färgen i morgon.
 
 
Vi tog en tur till Nortjärn innan middagen men det var så satans råkallt. Gjorde dessutom misstaget att ha helt fel byxor på mig. Jag blev dyngsur inpå bara kroppen när vi traskade genom gräset.. brrr.. fick köra iklädd trosor och jacka hem. Maken lyckades dra upp en öring i alla fall. Mig snodde dom bara masken av.
 
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Jag är en av alla unika som efter en skitsjukdom nu bygger upp min raserade tillvaro.. Välkommen att kika in i min vardag..




RSS 2.0