2:a sittningen

Drog till stan strax efter 9 i morse. Kl 10 hade jag tid för andra sittningen hos tatuerarkillen. Det tog längre tid än vad jag hade väntat mig, men så var det en del som skulle fyllas också. Sista timmen var ganska jobbig för vid det laget var det rätt ömt.. endorfinerna flödade. Kring halv 3 var allt klart och resan gick direkt hem. Egentligen hade jag fler ärenden att uträtta men orken fanns inte. Efter några timmar hemma så klarade jag i alla fall att ta en prommis med Selma. Gick genom skogen och sen byvägen hem.
 
 
I morgon efter frukost packar vi in oss i bilen för en resa ner till Eskilstuna. Känner vi att vi har tid så tänkte vi även hälsa på Kenny hos Lotta i Köping. Vi övernattar på hotell Eskilstuna och åker sen hem igen på söndag. Dotterns vistelse hos pojkvännen är över för denna gång så hon åker med hem också.
 
Puss


Kommentarer
Postat av: Lotta

Tjusigt....en hel rabatt vetja!

Svar: japp.. o nu spånar jag på nästa :)
Marie

2012-07-21 @ 23:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Jag är en av alla unika som efter en skitsjukdom nu bygger upp min raserade tillvaro.. Välkommen att kika in i min vardag..




RSS 2.0