Ljuva 60-talet

Från mina första år..
 
Hur ofta ser man ungar i lekparken nu för tiden??
 
Sundsvall, Köpmangatan - Nybrogatan
 
 
En aningens motsträvig, men trägen vinner :)  Jag och grannpojken Kicke
 
Och dom försökte muta mig med leksaker..fnys.. Kolla tandläkarstolen..
 
Min älskade raggarpappa <3
 
 
I tvättstugan, antagligen i sällskap av mormor
 
På den tiden var bilarna rejäla och vackra
 
Farmor
 
Min älskade saknade bästa Morfar <3
 
Jag & Mammsen <3
 
Så självklart :) På pappas Opel Kapitän
 
That's all folks


Kommentarer
Postat av: Kicki

Åh vilka härliga foton <3
Ser ut ungefär som där jag växte upp :) men vi e ju av nästan samma årgång du och jag ;)
Kramis

2012-08-10 @ 09:10:11
URL: http://kicki.larsson.dinstudio.se
Postat av: papa

Vilka underbara bilder, från tid som varit. Var det bättre förr?????

2012-08-10 @ 13:29:48
Postat av: anna

Guu vilka fina bilder jag börjar ju gråta!!!!!/anna

2012-09-15 @ 03:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Jag är en av alla unika som efter en skitsjukdom nu bygger upp min raserade tillvaro.. Välkommen att kika in i min vardag..




RSS 2.0