Flås

Har ONT. Är det inte de ena så nog fan är de det andra. Har på nåt märkligt sätt sträckt en muskel i höften så utöver den ständiga värken i ländrygg och ben så värker det där också. Jaja.. jag ska inte gnälla, det finns dom som har det etter värre. Dessutom dör man inte av lite smärta så..
 
I vilket fall så trotsade jag allt vad ont heter och gav mig ut på en liten prommis/joggingtur efter middagen. Häpnadsväckande ändå hur fort jag bygger upp kondisen. När jag började mina kontinuerliga turer, för ca 3 veckor sen, orkade jag definitivt inte springa och en rask prommis på 3-5 km räckte gott o väl. Idag sprang jag nästan halva sträckan utan att bli totalt slut. Hade lite medlut men ändå :) Sporrande när jag märker resultat.
 
Snart är första veckan efter semestern gjord och det har gått ganska bra. Har varit trött men det tar väl ett tag att komma in i gängorna igen. Nedräkningen till jul/nyårsresan har börjat och efter denna är det 19 kvar att ta sig igenom.
 
Puss


Kommentarer
Postat av: Kicki

Va duktig du är som kommit igång med motionerande :)
Själv är man som en typ soffpotatis *ha ha ha*
Nää då, jag packar för fulla muggar faktiskt för snart så bär det iväg....
Kram på dig

2012-08-11 @ 16:44:55
URL: http://kicki.larsson.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Jag är en av alla unika som efter en skitsjukdom nu bygger upp min raserade tillvaro.. Välkommen att kika in i min vardag..




RSS 2.0