Been there before

Japp.. så var den överstökad då, den efterlängtade semestern.
Första veckan kunde jag precis lika gärna jobbat. Vädret var riktigt piss och jag fick inte fingrarna ur röven för att företa mig nånting. Jag gick mest o muttrade och kände mig lurad.. en riktig bitterfitta.
Nästkommande tre veckor blev trots det pissiga vädret riktigt bra. Vi har sett Eskilstuna i sällskap av Eva-Lena och Lars-Åke.. en riktigt mysig stad. Under samma resa passade vi på att krama om Kenny gopropp som funnit sig väl tillrätta hos Lotta i Köping.
Huset är så gott som färdigställt på utsidan. Det är lite småpyssel kvar på framsidan men inget evighetsgöra.
Vi har varit till Skellefteå och umgåtts med Andreas och Carro. Jag insåg under den resan att Skellefteå är en stad i min smak och jag skulle gärna packa bohaget om chansen gavs.
Det har blivit en o annan fisketur också. Inte så många jag hade önskat men ändock några turer.
 
Nu sitter jag här med den årliga ångesten inför oxveckorna innan julledigheten. Hösten är inte min favoritårstid när det blir både mörkare och kallare för varje dag. Bävar för den morgon jag kommer ut och känner höstlukten...fy tusan.. ÅNGEST!! Ett litet ljus i mörkret är den väntande resan till Gran Canaria.
 
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Jag är en av alla unika som efter en skitsjukdom nu bygger upp min raserade tillvaro.. Välkommen att kika in i min vardag..




RSS 2.0