3 dar senare

Dagarna rinner minsann undan.. Sista semesterveckan är snart avverkad och hemska hösten väntar. Jag gissar att kommande höst blir mörk för många. Jag tror begravningsbyråarna får full huggning och inte speciellt mycke dötid att slå ihjäl. Efter denna s.k sommar blir det en tung höst och vinter.
Jag är så glad att vi har vår jul- och nyårsresa att se fram emot :) Jag ringde förresten Ving i måndags och bokade in Carro med oss. Blir toppenskoj att hon hänger med.
 
Huset är i stort sett färdigmålat, det är lite småfläckar kvar bara.. sen så :) Dock är det fortfarande en del jobb kvar på framsidan men tyvärr kostar det lite så vi får avvakta tills pengarna som behövs är ihopsamlade.
 
Ikväll har jag, maken, Sanna o Niklas testat fiskelyckan i Abborrtjärn. Några små napp blev det men bara Niklas lyckades dra upp en Öring :) Med det som finns i frysen sen tidigare har vi en fiskmiddag iaf.
 
Puss


Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja det här med pengar är ett återkommande dilemma tycker jag, aldrig finns det tillräckligt när man behöver.

I år har jag inte testat fiskelyckan en endaste gång, men idag öser ju regnet ner så nu går det lätt att hitta mask så om det blir uppehåll framåt kvällskvisten tar jag nog och går ner till grannens brygga och metar lite abborre :)

Kram

2012-08-03 @ 08:39:35
URL: http://kicki.larsson.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Jag är en av alla unika som efter en skitsjukdom nu bygger upp min raserade tillvaro.. Välkommen att kika in i min vardag..




RSS 2.0