Sanningen??

En stressig eftermiddag blev det idag. Det funkade i alla fall bra att återanvända pålleskorna som inte var direkt slitna..skönt! Skönt också att det går så bra att sko Spirre. Han stod som ett ljus i stort sett hela tiden, härligt!!
Jag var tvungen att åka innan Tony var klar men maken tog över i stallet. Själv åkte jag in till Matfors och hämtade dottern. Vi hade tid för utvecklingssamtal på hennes skola, så nu har jag allt under kontroll :)

Hemkommen igen blev det middag innan jag satte mig vid datorn o mina försök att dra in pengar. Jag ser inget resultat ännu men hoppas såklart att det kommer snart.

Jag har forskat lite mer om Nibiru och jordens "undergång" och följande har jag hittat:

Redan för fem tusen år sedan varnade
Summererna oss för en tionde planet i vårt solsystem som heter Nibiru. Den sägs vara röd, ha två ljussvansar som ser ut som djävulens horn och den har en omloppstid kring vår sol på tretusensexhundra år.

Planeten sägs vara enorm och Nasa upptäckte den redan under tidigt åttiotal när de letade efter orsaken till andra planeters rörelsemönster. Nasa kallar den för "Planet-X" eftersom det är den tionde planeten i vårt solsystem.

Varje gång Nibiru passerar jorden sägs stora katastrofer inträffa över hela jordytan. Forskare har nyligen lyckats bevisa att jorden dessutom skiftat poler flera gånger tidigare genom att man studerat iskärnor från antarktis. Dessa polskiften går otroligt snabbt, kanske inom loppet av några timmar som förstås genom att man hittat nedfrusna mammutar som drabbats av plötslig död fortfarande med mat i munnen.

Även Mayaindianerna varnade oss för en kommande katastrof genom sin kalender som är mer exakt än vår. Mayaindianerna förutsade att katastrofen inträffar 2012-12-21 och det är exakt samma datum som forskare över hela världen förutsagt att denna mystiska planet ligger i linje med jorden och resten av solsystemet.

Idag förnekar Nasa allt om Planet-X och de har kallat sin artikel i amerikansk press om planeten för "ett misstag" och det kan man förstå om det nu är så att de tror att allt hopp är ute för den vanlige medborgaren. Det har läckt ut information om att de bygger skyddsrum i rymden för utvalda  personer.

Norges regering föregår med gott exempel och har både läckt ut information från höga politiker och de har dessutom tagit initiativ till att samla in grödor från hela världen och lagrar dem i bergrum som sägs klara katastrofen, detta enligt CNN. Tyvärr gäller dessa skyddsrum endast höga politiker och vetenskapsmän som sägs kunna bygga upp landet igen efter 2012. Grödorna lagras i Svalbarområdet. Även Hollywood har hoppat på tåget och Sony har nu spelat in en ny storfilm på temat.

Om allt detta stämmer, och vi närmar oss slutet av vår nuvarande civilisation, så förklarar det dagens galenskap om överdriven övervakning på internet, global finanskris och dessutom naturliga störningar i vår miljö.



Nu syns sedan ett år en röd stark himlakropp på vår svenska natthimel. Det är den starkast lysande stjärnan och den fräser i ett rött sken. Varför har ingen rapporterat om den? Är det för att undvika kaos?

Om det stämmer att det är Nibiru eller Planet X som Nasa kallar den, så innebär det att vår jord kommer rotera så att nordpolen hamnar mot solen i polskiftet när planeten står i linje med solen just vid ovan nämda datum! Om man tittar upp mot natthimlen vid polskiftet, kommer det se ut som att alla stjärnor får en svans och faller ned på marken. Jordmanteln kommer röra sig enormt snabbt och därav denna effekt. I bibeln står följande:

" och himmelens stjärnor föllo ned på jorden, såsom när ett fikonträd fäller sina omogna frukter, då det skakas av en stark vind. (Upp. 6:13) "


Ni kan själv gå in på Google Earth och välj att utforska rymden, sen knappar ni in kordinaterna 05 53 27.00 - 06 10 58.00 i sökfältet. Det är där Nibiru ska finnas och om du sen zoomar ut ganska rejält ser du den svarta plattan som är placerad över fältet.

För er som inte törs chansa utan tar det säkra före det mer osäkra ska jag berätta hur ni kan skydda er, men det blir en annan dag eftersom det är lite läsning..o jag vill ju inte trötta ut mina få läsare :)

Puss



Kommentarer
Postat av: Jonas

Intressant! :)



Om du gillar konspirationsteorier så rekommenderar jag varmt Zeitgeist (http://vimeo.com/13726978).



2011-01-19 @ 22:26:26
Postat av: Jonas

Intressant! :)



Om du gillar konspirationsteorier så rekommenderar jag varmt Zeitgeist (http://vimeo.com/13726978).

2011-01-19 @ 22:27:22
Postat av: Ante

http://www.nasa.gov/topics/earth/features/2012.html <-- läs där så kan du känna dig lugn sen ;)

2011-01-21 @ 20:00:20
Postat av: stolt svensk

jag förstår inte det här vissa verkar va helt ovetande om att nubiru skulle orsaka det här redan 1 maj 2003?1999 påstod samma killar som förutsatt den ska krascha 21 dec att nibiru skulle komma nära jorden nästa gång 1 maj 2003 det efter att en kvinna som sas kunna prata med ailens fått ett meddelande av en ailen som varnade för att en planet skulle komma tillräckligt nära för att skapa ett polskifte och skapa stora naturkatastrofer som skulle döda miljoner NASA beskyldes även 1999 för att tysta ned planeten som dom sas ha sett med teleskopet hobble det har väl inte gått 3600 år sedan 2003? det sägs ju planeten återkommer per 3600 år om nu den skulle komma in i vårt solsystem 2003 kan den ju ej komma tillbaks 9 år senare det är samma historia dom drar

2011-06-14 @ 18:06:04
Postat av: stolt svensk

plus ni som är så säkra nibiru finns kanske vet att planeter inte har svansar eller har ni inte läst på det ? :P det är bara kometer som har svansar bra jobbat grattis

2011-06-29 @ 18:09:17
Postat av: stolt svensk

och eftersom nibiru verkar va en komet (eftersom den har svans ) fatta rjag inte varför NASA skulle kalla den planet? en komet och en planet är en oerhörd skillnad på en komet kan inga aliens bo som visa domedagsprofeter påstår att det gör tex nancy lieder ni bör läsa på lite tycker jag innan ni uttalar er om nån domedag

2011-06-29 @ 18:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Jag är en av alla unika som efter en skitsjukdom nu bygger upp min raserade tillvaro.. Välkommen att kika in i min vardag..




RSS 2.0